جو شو | الموسم السادس | الحلقة 43 | الغلاء الفاحش

حلقة جديدة من "جو شو" يتطرق يوسف حسين في الفقرتين الأولى والثانية منها إلى مشكلة غلاء الأسعار في مصر ووجهة نظر الإعلام المصري بخصوص هذا الموضوع، ويسلّط في الفقرة الثالثة الضوء على حميدتي وخطابه عن مشاكل السودان وكيفية مواجهتها.

⋐════════════════════════════════════⋑
أوقات عرض البرنامج :
يوم الخميس :
22:00 بتوقيت القدس
21:00 بتوقيت القاهرة
19:00 بتوقيت غرينتش
⋐═════════════════════════⋐════════════════════════════════════⋑
رابط البث المباشر على الإنترنت : alaraby.com/live
رابط البث المباشر على اليوتيوب : areye.info/up/iGFny4STqIKaeK4/fydyw
⋐════════════════════════════════════⋑
▼ تابع التلفزيون العربي على مواقع التواصل الاجتماعي
فيسبوك
AlarabyTelev...
انستغرام
alarabytv
تويتر
alarabytv

تعليقات: 2 796

  • Hإتش المصرى
    Hإتش المصرى

    ‏لما تشوف الأسعار في مصر

  • أم جهاد
    أم جهاد

    حلقة أكثر من رائعة يارب أرفع الظلم والغلا عن المصريين وعن جميع الناس

  • Shreen Ahmad
    Shreen Ahmad

    مش ممكن برنامج اكتر من رااااائع والله بجد فظييييبع عااااااش يا جو

  • AHMED ALKWTSH
    AHMED ALKWTSH

    اللهم أحفظ بلدي السودان من الفتن ما ظهر منها وما بطن يارب

  • Sarah Merhi
    Sarah Merhi

    فعلا حلقه تشيل الهم من القلب الله عليك يا جو انت كوميديان من الدرجه الممتازه

  • Bebo
    Bebo

    مع إني مش بحب أسمع فقرات دول تانية غير مصر ، إلا أن فقرة حميدي و السودان كمية ضحك رهيبة 😂

  • Hamad Ali
    Hamad Ali

    تحيه لك من السودان يا جو استمتعنا جدا بالحلقه خصوصآ فقرة حميدتي 😂😂😂😂🔥🔥

  • Om Adnan
    Om Adnan

    ابداااااع + خفة دم + ذكاء + نجاح = برنامج جو شو .. ✌

  • Sudan Sudanana
    Sudan Sudanana

    والله احساسك بينا نحن الشعب السوداني دا بزيدنا إعجاب بيك وربنا يرفع عننا المعاناه

  • Salah Elkasas
    Salah Elkasas

    والله انته عسل يا يوسف بتهلكنا من الضحق على المعتيه😂

  • ريم
    ريم

    والله مايقع في السودان مؤسف جدا دولة غنية بثروات مشاء الله لا ليها اول من آخر ولكن رب العالمين ابتلاها بمسؤولين فاسدين جدا .اللهم فرج كربتهم وكرب جميع الشعوب العربية يارب 🤲🤲🤲

  • صدام جمال الدين
    صدام جمال الدين

    حميدتي دة جاب لينا الضغط نطالبك ي جو كل حلقه يكون في فقرة عن حميدتي 😂😂🇸🇩

  • Ahmed Shtat
    Ahmed Shtat

    تحية كبيرة جدا من السودان يا جو شو والله بنحبك اوي اوي اوي واصل يا نجم

  • ahmad osama
    ahmad osama

    حلقه جامده جامده جامده فشخ، بقالي فتره ماضحكتش كدا ، ربنا يبارك لك يا يوسف ويحميك، انت وعبدالله الشريف اللي بتهونو علينا شويه من اللي بنشوف من الفئه الضاله

  • المستشار حمدي خليل
    المستشار حمدي خليل

    حلوة جدا فقرة حميدتي وضحكتنا جدا تسلم ياجو

  • تصاميم tasamim
    تصاميم tasamim

    أحلى جو . أسأل الله العظيم ان يفرج عن كل الشعوب العربية المنهوبة 🇹🇳

  • شذى علي طه
    شذى علي طه

    يازول كتلتنا بالضحك...اسعد الله ايامك وأدام الضحكه فيها.

  • يحيى yahya
    يحيى yahya

    الله يوفقك ياجوشو🇾🇪❤🇪🇬

  • Motorharley
    Motorharley

    حلقه جميله كالعاده تسلم اخي يوسف و كالعاده بلدنا دي مفيهاش اي امل حسبي الله و نعم الوكيل

  • amezing ْ
    amezing ْ

    فصلتني ضحك يا يوسف.لما يتخلص الحلقه وارجع افكر في حال البلد والكوارث المستقبلية.ف ارجع محبط من تاني

التالى